نزدیک به ۱۲ و چهار دهم میلیارد تومان برای بهسازی معابر روستایی در در ۲۲ روستای فارس هزینه شده است

زمانی با اشاره به اینکه در ۲۲ روستای فارس، نزدیک به ۱۲ و چهار دهم میلیارد تومان برای بهسازی معابر روستایی هزینه شده است که در این ایام افتتاح می شود، گفت: در حوزه بهسازی مسکن روستایی، ۹ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن روستایی در این ایام افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطاالله زمانی»، امروز (یکشنبه 21 فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه عمران روستایی که هدف گذاری اصلی ماست و در حوزه طرح های هادی یکی از خدمات اصلی ما بوده است، فعالیت های خوبی انجام داده ایم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که بهسازی محیط روستا، آسفالت معابر و زیباسازی روستاهای هدف گردشگری، صدور اسناد مالکیت روستایی و همچنین تسهیلات حوادث از جمله فعالیت های ماست، گفت: در حوزه مسکن شهری از مسکن محرومین هم فعالیت های خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر را این سازمان ایجاد کرد، افزود: سامانه «راهبر» برای تسهیل کارهای نوسازی و بهبود منازل روستاییان در نظر گرفته شده است.

زمانی با یادآوری این مطلب که در 22 روستای فارس نزدیک به 12 و چهار دهم میلیارد تومان برای بهسازی معابر روستایی هزینه شده است که در این ایام افتتاح می شود، گفت: در حوزه بهسازی مسکن روستایی، 9 هزار و 800 واحد مسکن روستایی در این ایام افتتاح می شود.

کد خبر 1164471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha