شهید صیاد شیرازی ارادت ویژه نسبت به روحانیت داشت/ اخلاص در ولایتمداری از ویژگی های بارز شهید صیاد

حجت الاسلام روشندل گفت: شهید صیاد شیرازی ارتباطی نزدیک با روحانیت داشت تا حدی که این شهید والامقام ارتباط قلبی، روحی، عاطفی و بسیار نزدیک و والایی نسبت به رهبر انقلاب داشتند و این ارتباط بسیار واضح و روشن بود.

حجت الاسلام محمد باقر روشندل در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی ارادت ویژه ای نسبت به روحانیت داشت و در مدتی که بنده با این شهید بزرگوار مراودت داشتم و زمانی که شهید صیاد شیرازی برای معارف جنگ جنوب کشور به خوزستان می آمدند در آن فضا در موضوع معارف جنگ نسبت به روحانیت بسیار علاقه مند و ارتباطی نزدیک داشتند.

 

رییس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی نسبت به اقامه نماز اول وقت واقعا جدیت داشتند و با اینکه موضوع معارف جنگ از لحاظ میدانی آموزشی بسیار سخت داشت اما با تمام خستگی ها همواره جدیت و تلاش خود را در نماز اول وقت داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی ارتباطی نزدیک با روحانیت داشت تا حدی که این شهید والامقام ارتباط قلبی، روحی، عاطفی و بسیار نزدیک و والایی نسبت به رهبر انقلاب داشتند و این ارتباط بسیار واضح و روشن بود.

 

وی در مورد مهمترین پیام شهید صیاد برای جامعه امروز گفت: ولایی بودن و پیرو رهبر انقلاب بودن از مهمترین ویژگی های شهید صیاد شیرازی است. اخلاص این شهید در ولایی بودن و تمام امور او متجلی است. در رفتار، کردار و سخن و رفتار همواره اخلاص و خلوص نیت از ویژگی های بارز این شهید والامقام است.

 

کد خبر 1164508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha