بنیان مرصوص ارتش و سپاه ایران عظمت به ارمغان آورده است

آیت الله دژکام گفت: بنیان مرصوص ارتش و سپاه ایران برای تمام ایرانیان عظمت به ارمغان آورده است و نظامیان ما امروز بدون وابستگی به شرق و غرب روی پای خود ایستاده اند و مایه افتخار، عظمت و عزت ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 21 فروردین) در آئین بزرگداشت بیست و سومین سالروز شهادت امیر سپهبد شهید «صیاد شیرازی» گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های خود و در مسیر نهضت حسینی، شهدای فراوانی داده است و شهادت معامله پر سود باخداست.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: ارتشیان که ادامه دهنده این راه هستند نباید ترس در دل خود راه دهند و شما در لباس ارتش، سربازان امام زمان (عج) هستید.

وی اضافه کرد: ارتشیان ما جگر شیر دارند و با پوشیدن این لباس، در مواجه دائم با دشمنان کشور، نظام و دین همواره در صحنه هستند و در دنیا و آخرت عزیز هستند.

تصریح کرد: بنیان مرصوص ارتش و سپاه ایران برای تمام ایرانیان عظمت به ارمغان آورده است و نظامیان ما امروز بدون وابستگی به شرق و غرب روی پای خود ایستاده اند و به تولید اسلحه پردخته اند و مایه افتخار، عظمت و عزت ایران اسلامی هستند.

آیت الله دژکام ادامه داد: اینکه جبهه مقاومت از خاک فلسطین اشغالی تا صنعا و یمن در دست نیرو‌های مقاومت است، عزتی است که توسط ارتشی های ما رقم خورده است و تمام جمهوری اسلامی حرم بوده و شما از این حرم همواره دفاع جانانه ای داشته اید.

وی اضافه کرد: شهید «صیاد شیرازی» و شهید «ذوالفقار نسب» با خدای متعال معمله کردند و در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند و با باور به خداوند متعال، پیامبر اسلام، قرآن و ولایت ولی امر در مسیر خود پیش رفتند و نام آنها همواره جاودان خواهد بود.

آیت الله دژکام تاکید کرد: شهید صیاد شیرازی ارتشی و مرد میدان بود و همواره در صحنه حاضر می شد و به همین جهت بسیجیان و سپاهیان نیز وی را عزیز خود می دانستند.

وی پرچم ارتشیان را پرچم فتح دانست و گفت: نام خداوند متعال بر پرچم ارتش ما نوشته شده و ارتشی ها پیروان امام علی (ع) هستند.

کد خبر 1164510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha