همدلی مسئولان برای امیدواری در جامعه لازم است/فساد ستیزی در مدیریت شهری

احمدی گفت: همدلی و همکاری مسئولان با همدیگر برای توسعه امیدواری در جامعه لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، محمدعلی احمدی در نشست علنی شورای شهر اصفهان اظهارداشت: همکاری و همدلی بین مدیران و مسئولان در رده های مختلف شهرستان برای ایجاد امیدواری در جامعه لازم است.

فرماندار اصفهان افزود: این هماهنگی و تعاملات در بین اعضای شورای شهر اصفهان وجود دارد که ثمره آن خدمت به مردم و دوری از مسائل حاشیه ای شده و شهر روند توسعه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: استفاده از نیروهای توانمند و انقلابی در بین مدیران شهری فرصت خوبی را برای خدمت به مردم و دوری از حاشیه سازی ایجاد کرده است.

احمدی با اشاره به دغدغه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهر خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی مثل ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی و رسیدگی به تکدی گرها توانست وضع شهر را بهبود ببخشد.

وی از مسئولان شهری خواست تا نسبت به مسائل بافت تاریخی و فرسوده و رسیدگی به گلستان شهدای اصفهان به صورت تمرکز و نگاه ویژه پیش بروند.

 

فساد ستیزی در مدیریت شهری

فرماندار اصفهان با اشاره به رویکرد محله محوری شهرداری اصفهان گفت: رسیدگی به نقاط محروم و مبارزه با فساد در مدیریت شهری رقم خورده است.

وی توزیع عادلانه امکانات و بودجه و همچنین توجه به نیازهای اساسی شهر را مهم خواند و افزود: این چنین تصمیمات شورای اسلامی شهر در سال گذشته و تداوم آن سبب خدمات زیادی خواهد شد.

کد خبر 1164525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha