شهید «صیاد شیرازی» مظهر اتحاد ارتش و سپاه بود

سردار بوعلی گفت: شهید «صیاد شیرازی»، مظهر اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح و به ویژه ارتش و سپاه کشور بود و در عملیات و فرماندهی جنگ نقش تعیین کننده ای داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 21 فروردین) در آئین بزرگداشت بیست و سومین سالروز شهادت امیر سپهبد شهید «صیاد شیرازی» گفت: شهید «صیاد شیرازی»، مظهر اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح و به ویژه ارتش و سپاه کشور بود و در عملیات  و فرماندهی جنگ نقش تعیین کننده ای داشت.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: قرارگاه مشترک سپاه و ارتش نخستین بار توسط شهید صیاد شیرازی بنا شد و موجب شد در عملیات‌ های بزرگ دفاع مقدس در مقابله با ضد انقلاب موفق عمل کنیم.

وی اضافه کرد: اقدامات این شهید والا مقام موجب انجام عملیات‌ مشترک سپاه، ارتش و جهاد و نیروی انتظامی در قالب لشکر «روح الله» شد و وی ارتش و سپاهی را یک لشکر الهی می دانست که همین تفکر به وحدت بین سپاه و ارتش منجر شد.

سردار بوعلی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی همواره برای ارتقای دانش نظامی خود در تلاش بود و همواره در خط مقدم و صحنه نبرد حضور می یافت و یک فرمانده منظم و دقیق بود و همچنین مبتکر راه‌ اندازی بازرسی در ارتش جمهوری اسلامی بود.

کد خبر 1164532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha