ایجاد پارک «علم و فناور کودک» در فارس

ذوالقدر گفت: پارک «علم و فناور کودک» تا آخر اردیبهشت امسال در فارس با هدف نهادینه کردن حوزه دانش بنیان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امین ذوالقدر»، امروز (یکشنبه 21 فروردین) در نشست با شرکت‌ های دانش ‌بنیان که با حضور استاندار فارس برگزار شد، گفت: دانش ‌بنیان را باید به یک فرهنگ تبدیل کنیم و در این راه برای فرهنگسازی باید حوزه دانش بنیان از سنین کودکی نهادینه شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس ادامه داد: پارک «علم و فناور کودک» تا آخر اردیبهشت امسال در فارس با هدف نهادینه کردن حوزه دانش بنیان راه‌اندازی خواهد شد.

وی اضفه کرد: با هدایت بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو در فارس به سمت فناوری شاهد ایجاد استارتاپ‌ های موفق در استان خواهیم بود و راه‌ اندازی منطقه ویژه علم و فناوری استان در دستور کار قرار دارد.

ذوالقدر تاکید کرد: ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در فارس موجب توزیع فناوری در تمام مناطق استان خواهد شد و ستاد توسعه اقتصاد دانش‌ بنیان نیز باید در استان فارس تشکیل شود.

وی با اشاره به لزوم نفوذ شرکت ها به محیط صنعتی گفت: برای توسعه فضای کارگاهی شرکت‌ های دانش بنیان در فارس از ظرفیت خالی شهرک‌ های صنعتی و منطقه ویژه باید استفاده کرد.

کد خبر 1164552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha