نخستین جلسه قرارگاه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بنیاد مسکن گلستان تشکیل شد

همزمان با فرا رسیدن دهه حساب ۱۰۰ و سالروز تأسیس بنیادمسکن، نخستین جلسه قرارگاه اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ریاست استاندار در اداره کل بنیادمسکن استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، همزمان با فرا رسیدن 21 فروردین ماه، سالروز افتتاح حساب 100 و تأسیس بنیاد مسکن، نخستین جلسه قرارگاه اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ریاست علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در محل اداره کل بنیادمسکن استان گلستان برگزار شد.

 

در این جلسه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیران عامل بانک‌های استان، مدیران کل منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک، بنیادمستضعفان، راه و شهرسازی، دفترامور روستایی، کمیته امداد، آموزش و پرورش و غیره حضور داشتند.

 

همچنین جلسه این قرارگاه با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران و مدیران بنیادمسکن شهرستان‌ها برگزار شد که برخی از فرمانداران خواسته‌ها و دغدغه‌های خود را در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مطرح کردند.

 

همچنین در این جلسه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله کمیته امداد، آموزش و پرورش، بنیادمستضعفان و رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان گزارشی از آخرین وضعیت همکاری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پرداخت تسهیلات و غیره ارائه دادند.

 

کد خبر 1164563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha