رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید با حداکثر نظارت‌ها انجام شود

رضایی‌پور با دعوت از مردم آستارا برای تزریق واکسن گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید با حداکثر نظارت‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(یکشنبه، ۲۱ فروردین) در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با دعوت از مردم شهرستان برای تزریق واکسن، اظهارکرد: تاثیرات واکسن بر کسی پوشیده نیست.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه این شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، افزود: تداوم این وضعیت، نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها و تمامی مردم است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تزریق واکسن اصناف و پرسنل دستگاه‌های اجرایی، تصریح‌کرد: تمامی اقشاری که به طور مستقیم با مردم ارتباط داشته و خدمات ارائه می‌دهند موظف و مکلف به تزریق نوبت سوم واکسن خود هستند.

 

رضایی‌پور با اشاره به آغاز آموزش‌های حضوری در مدارس و مراکز آموزشی،گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید با حداکثر نظارت‌ها انجام شود.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان‌اینکه بخشداران و دهیاران نیز برای تزریق واکسن در سطح روستاها اقدامات عملی را در دستور کار قرار دهند، خاطرنشان‌کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی ۲۵۵ بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان آستارا انجام شد.

 

رضایی‌پورگفت: در ایام تعطیلات نوروزی به ۱۹ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تذکر داده شد.

 

*۳۱ درصد مردم آستارا نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

«فرید بصیری‌مقدم» نیز در این جلسه،اظهارکرد: در پیک پنجم کرونا ۲۵ بیمار کرونایی در آستارا فوت کردند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان‌اینکه در پیک ششم کرونا ۱۸ بیمار کرونایی در این شهرستان فوت کردند، افزود: از این افراد فوت شده، ۱۵ نفر از آنها واکسن کرونا دریافت نکرده بودند.

 

بصیری‌مقدم با اشاره به اینکه ۳۱ درصد مردم بندر آستارا به تعداد ۲۴ هزار و ۸۹۰ نفر نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرد‌ه‌اند، تصریح‌کرد: برای مقابله با ویروس کرونا باید افراد باقیمانده هر چه سریعتر نسبت به تزریق دز سوم اقدام کنند.

 

*اجرای طرح شهید سلیمانی در آستارا

«بهزاد قنبری» نیز در این جلسه از اجرای تداوم اجرای طرح شهید سردار سلیمانی برای مقابله با کرونا خبر داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: زرد شدن وضعیت کرونایی شهرستان آستارا حاصل تلاش و همکاری شبکه بهداشت، سپاه، رسانه‌ها و مردم است.

 

 

کد خبر 1164605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha