آمادگی آموزش و پرورش گلستان برای کمک به تامین مسکن فرهنگیان/ اراضی مازاد به طرح نهضت ملی مسکن واگذار می‌شود

نظری گفت: اراضی مازاد متعلق به آموزش و پرورش را در استان گلستان برای تامین مسکن فرهنگیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن اختصاص می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدرضا نظری» در جلسه قرارگاه اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: آموزش و پرورش استان گلستان این آمادگی را دارد تا برای تامین مسکن همکاران فرهنگی هرکمکی که می تواند انجام دهد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: بخشی از اراضی مازاد این اداره کل برای طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده و بخشی دیگر هم شناسایی شده است.

 

وی افزود: نخستین پروژه مسکن فرهنگیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن مدتی قبل در روستای نصرآباد گرگان کلنگ زنی شد و امیدواریم این اقدامات همچنان ادامه داشته باشد.

 

نظری بیان کرد: برای اینکه مشکل تامین مسکن فرهنگیان به ویژه در روستاها برطرف شود این آمادگی را داریم تا از ظرفیت اراضی بلااستفاده تحت مالکیت آموزش و پرورش برای این کار استفاده کنیم.

 

وی اظهارکرد: تامین مسکن فرهنگیان از دغدغه های جدی ماست و با قوت این طرح را پیگیری می کنیم. ضمن اینکه معتقد هستیم اگر این گونه دغدغه ها برطرف شود در ارتقای کیفی نظام آموزش و پرورش نیز موثر خواهد بود.

 

 

کد خبر 1164607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha