بررسی مشکلات سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی پیشوا

مشکلات سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان پیشوا با حضور مسئولین صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»،فرماندار  پیشوا به همراه رضا محور معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری و اعضای ستاد تسهیل، مشکلات سه واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی را از نزدیک بررسی کردند.

 

لازم به ذکر است، در این بازدیدها مشکلات کارخانه‌های «زیباچوب برکت» و «پوشش کیمیا» و همچنین مشکل احداث کارخانه «بافت دوخت نخستین» بررسی و برای رفع آن‌ها هم‌اندیشی شد.

 

ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا در بازدید از کارخانه زیباچوب با اشاره به سفر دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و پیگیری مشکلات اعتباری این کارخانه، از تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز و احیا و راه‌اندازی آن طی دو هفته آینده خبر داد.

 

تاجیک نوری مشکل دیگر کارخانه زیباچوب را مباحث زیست محیطی عنوان و اظهار امیدواری کرد با توجه به پیگیری استاندار محترم برای‌ اصلاح قانون محدودیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری، این مشکل به زودی رفع گشود.

 

همچنین فرماندار و مسئولان همراه از کارخانه «پوشش کیمیا» که در زمینه تولید حلال‌های صنعتی فعالیت می‌کند، بازدید و برای مشکلات آن از جمله مشکل گاز، مخابرات و آسفالت راه دسترسی تصمیم‌گیری کردند.

 

گفتنی است، مسئولان همچنین از محل احداث واحد تولیدی «بافت دوخت نخستین» بازدید کردند و مقرر شد طی جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت، مشکلات موجود بررسی و نسبت به شروع عملیات اجرایی پروژه اقدام شود.

کد خبر 1164658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha