مربیان و دانش آموزان  از برنامه های آموزشی و فرهنگی مساجد در ماه رمضان  بهره مند شوند

امام جمعه شهرستان بهارستان گفت: در راستای پیوند مدرسه و مسجد، دانش آموزان مدارسی که به مساجد نزدیک هستند به صورت گروهی به همراه مربیان و معلمان خود در نمازهای مساجد حضور داشته و از برنامه های آموزشی و فرهنگی پیش بینی شده در مساجد بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، به منظور پیگیری منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در راستای فعالیت های قرآنی در مساجد (هر مسجد، یک پایگاه قرآنی)، جلسه ای با حضور نهادهای فرهنگی و جمعی از ائمه جماعت مساجد در دفتر امام جمعه گلستان برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه شهرستان بهارستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عزیزان به لزوم فعالیت های قرآنی به ویژه برگزاری مراسم کرسی های تلاوت، جزء خوانی، تفسیر و تهیه پک های معیشتی در مساجد تاکید کرد.


حجت الاسلام نورپور افزود: لازم است، در راستای پیوند مدرسه و مسجد، دانش آموزان مدارسی که به مساجد نزدیک هستند به صورت گروهی به همراه مربیان و معلمان خود در نمازهای ظهر و عصر مساجد حضور داشته باشند و از برنامه های آموزشی و فرهنگی پیش بینی شده در مساجد بهره مند شوند.


همچنین در این جلسه مقرر شد، (آیات موضوعی، سبک زندگی اسلامی، حجاب، احترام به والدین و...) توسط اداره تبلیغات اسلامی تهیه و مسابقه آن با همکاری اداره آموزش و پرورش در بین دانش آموزان برگزار شود.

 

کد خبر 1164667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha