۳۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به روستاهای خوسف اعزام شدند

حجت الاسلام سهرابی نژاد از اعزام ۳۰ مبلغ و روحانی به روستاهای خوسف در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام «حسن سهرابی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در رمضان 1401 برنامه های اداره تبلیغات شهرستان خوسف متفاوت است که آماده کردن و غبار روبی مساجد شهرستان قبل از ماه مبارک با محوریت ائمه جماعات مستقر انجام شد.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف از غبارروبی مساجد با حضور مسئولان خوسف خبر داد و گفت: هفته تکریم و تعظیم مساجد با همکاری جوانان و نوجوانان، مسئولین شهرستان و هیئت امنای مساجد خوسف در سطح شهرستان برگزار شد.

 

وی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان کارگاه آموزشی برای روحانیون و ائمه جماعات مساجد با حضور امام جمعه در خصوص جهاد تبیین که رهبری بارها بر آن تاکید کردند به صورت حضوری برگزار شد.

 

وی از برگزاری وبینار جهاد تبیین از منظر قرآن در خوسف خبر داد و گفت: در این وبینار مولف و نویسنده کتاب صعود چهل ساله برای طلاب شهر خوسف حضور داشت و مباحثی در راستای جهاد تبیین مطرح شد تا این طلاب در سخنرانی ها خود در طول ماه مبارک رمضان از آن بهره و آیات را برای مردم تبیین کنند.

 

برگزاری 80 محفل انس با قرآن در خوسف

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف تصریح کرد: با توجه به اینکه در دو سال گذشته جلسات جزء خوانی قرآن از رونق افتاده بود اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که هر مسجد باید یک پایگاه قرآنی شود جلسات قرآن در شهرستان به روال سال های قبل از بیماری کرونا برگشته و 80 محفل انس با قرآن با حضور خواهران و برادران نوجوانان، کودکان و جوانان در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام سهرابی نژاد اضافه کرد: به دلیل ثقل جمعیتی محفل انس و تفسیر قرآن امسال در هیئت ثارالله خوسف به صورت حضوری و پرشور برگزار می شود.

 

وی در ادامه از اعزام 30 مبلغ و روحانی به روستاهای خوسف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در سال های شیوع کرونا اعزام روحانی کمتر شد اما امسال درخواست هایی از مساجد روستاها داشتیم و در صورت نیاز اعزام بیشتر خواهد شد.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف عنوان کرد: در فضای مجازی برای هیئت های مذهبی، روحانیون خواهران، نخبگان و فعالان قرآنی گروه و کانال ایجاد و محتواهای زیادی ارسال می شود، همچنین سرکشی از جلسات قرآن در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

 

حجت الاسلام سهرابی نژاد بیان کرد: همچنین کمک های مومنانه با محوریت مساجد و روحانیون و با همکاری نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و بسیج آماده و برای نیازمندان به صورت مستمر توزیع می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1164687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha