سومین جشنواره ملی قرآنی بهترین پناه با رویکرد مجازی در ۲۶ عنوان برپا می شود

گلدوست با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره های قرآنی گفت: سومین جشنواره ملی قرآنی بهترین پناه با رویکرد مجازی در ۲۶ عنوان برپا می شود.

« علی گلدوست» در خصوص ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با همت دارالقرآن سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سومین جشنواره قرآنی بهترین پناه در سال جاری از نیمه ماه مبارک رمضان برگزار می شود. 

 

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز افزود: این جشنواره قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان و با محوریت فضای مجازی برگزار می شود، که در سومین سال برپایی این جشنواره پر رونق به دنبال دستاوردهای فرهنگی هستیم. 

 

وی ادامه داد: آغاز این جشنواره قرآنی همزمان با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی طرح ریزی شد و از مردم دعوت عمومی برای حضور در این جشنواره به عمل آمد. 

 

وی با اشاره به مهلت زمانی این جشنواره قرآنی اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی در پنج قالب طراحی و تدوین شد، که با مشارکت بیش از ۶۰ هزار نفر از شهروندان البرزی را در این جشنواره شاهد بودیم و در سال ۱۴۰۰ نیز در ۱۸ قالب طراحی و با مشارکت ۱۴۵ هزار نفر همراه بود. 

 

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآنی بهترین پناه در ۲۶ قالب به مناسبت ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱ در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود. 

 

گلدوست خاطرنشان کرد: موضوعات نمایشی، هنری، ادبی، پژوهشی و ... از جمله بخش ها و قالب های این دوره از جشنواره است؛ همچنین سه میلیارد ریال به عنوان هدیه به برندگان این جشنواره قرآنی در نظر گرفته شده است. 

 

وی در خصوص نحوه حضور علاقمندان در این جشنواره قرآنی بیان کرد: علاقمندان قرآنی می توانند نام و نام خانوادگی و نام استان خود را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۱۴۲۶۱ ارسال نمایند و پس از دریافت کانال خبری و اطلاعات مورد نظر، افراد می توانند مراحل ثبت نام را انجام دهند. 

 

مدیر دارالقرآن کریم بسیج سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: سطح سواد قرآنی را رشد دهیم با توجه به اینکه کشورمان یک کشور اسلامی است انتظار می رود که روان خوانی و روخوانی کلام الله مجید انجام شود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1164727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha