اجرای پویش همدلی مومنانه و سفره مهربانی با همت کانون المهدی (عج) همدان

کرباسیان گفت: پویش همدلی مومنانه و سفره مهربانی با همت کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) و مجموعه فرهنگی اجتماعی شهید کرباسیان همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

«مرتضی کرباسیان » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: پویش همدلی مومنانه و سفره مهربانی با همت کانون فرهنگی هنری شهید کرباسیان و مجموعه فرهنگی اجتماعی شهید کرباسیان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) منطقه خضر همدان افزود: این پویش همزمان با ماه مبارک رمضان در جهت کمک به نیازمندان و خانواده های محروم برای تهیه بسته های ارزاق و معیشتی برای نیازمندان اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: از وظایف مهم روزه داران در این ماه مبارک، کمک به نیازمندان است که اصولاً یکی از فلسفه‌های مهم روزه، باخبر شدن از حال محرومان می‌باشد. در دعاهای ماه رمضان بارها برای جلب توجه همگان به محرومان دعا شده، لذا هر کس باید به قدر توانایی خود در این راه بکوشد چرا که اجر و پاداش آن تا هفتاد برابر پاداش در غیر ماه رمضان است.

 

کرباسیان اظهار داشت: از سوی دیگر این ماه، ماه قرآن است و لازم است جلسات قرائت قرآن مخصوصاً برای تعلیم نوجوانان و جوانان تشکیل شود و قرآن با توجه به معانی آیات و محتوای پربار آن مورد توجه قرار گیرد. در این ماه باید مظاهر گناه ازجمله کشف حجاب برچیده شود.

 

عضو شورای شهر همدان بیان کرد: به هر حال ماه رمضان فرصت مهمی برای همه کارهای خیر و برنامه‌های تربیتی است. این فرصت پرارزش را غنیمت بشمریم و از آن حداکثر استفاده را بنماییم و برای ظهور صاحب‌الامر امام زمان علیه السلام دعا کنیم.

 

وی اظهار داشت: خیران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب   5859-8370-0487-2202  بنام کانون فرهنگی هنری المهدی و مجموعه فرهنگی اجتماعی شهید کرباسیان واریز کنند.

 

 

کد خبر 1164776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha