تمام اقدامات جامعه اسلامی باید با محوریت مساجد صورت گیرد

آمون گفت: متاسفانه کارکردهای واقعی مساجد حتی در زمینه عمران و آبادانی پیشرفت خوبی نداشته و باید در این زمینه تمام اقدامات جامعه اسلامی از لحاظ سیاسی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و حتی ورزشی با محوریت مساجد صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (22 فروردین ماه) در دیدار با مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل گفت: توانایی بالقوه در حوزه هنری وجود دارد که زمینه گسترش همکاری با کانون های مساجد نیز فراهم شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: جشنواره «ایران دل» یکی از بزرگترین برنامه های شاخص فرهنگی در سال گذشته بود که به همت حوزه هنری رویداد و شاهد یک تحول عظیم فرهنگی در استان بودیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه کارکردهای واقعی مساجد حتی در زمینه عمران و آبادانی پیشرفت خوبی نداشته و باید در این زمینه تمام اقدامات جامعه اسلامی از لحاظ سیاسی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و حتی ورزشی با محوریت مساجد صورت گیرد.  

 

وی اذعان داشت: اگر اکثر برنامه با محوریت مسجد باشد شاهد رشد علمی و آموزشی نوجوانان و جوانان همراه با معنویات خواهیم بود و در طول تاریخ این مهمترین اولویت کارکرد مساجد بوده و حتی در دوران اوایل انقلاب شاهد هستیم که همه امور اجرایی کشور در مساجد صورت می گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: حوزه هنری در عینیت بخشی هنر انقلاب اسلامی همیشه پیشگام بوده و به صورت انقلابی و جهادی برای توانمندسازی فرهنگی و هنری نوجوانان و جوانان گام های اساسی برداشته اند.

 

 

کد خبر 1164778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha