برگزاری محافل قرآنی در مسجد جامع شهرستان الشتر

یوسفوند با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای الشتر در طول ماه مبارک رمضان، گفت: طرح سی روز سی مراسم ختم قرآن در این شهرستان در حال اجراست.

« علی یوسفوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی، دینی وفرهنگی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

وی افزود: طرح تفسیر روزانه قرآن کریم با همراهی امام جماعت مسجد هر روز بعد از اقامه نماز عصر در این کانو فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای الشتر بیان کرد: همچنین به صورت روزانه طرح ختم قرآن کریم در قالب طرح قرآنی 30 روز 30 مراسم ختم قرآن در این شهرستان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: محفل قرآنی جزء خوانی از دیگر برنامه های قرآنی این کانون فرهنگی هنری مسجد است که به صورت روزانه برگزار می شود.

 

یوسفوند تصریح کرد: در طرح جزء خوانی قرآن کریم ، طی ماه مبارک رمضان هر روز از اول ماه مبارک تا پایان ماه مبارک رمضان روزی یک جزء قرآن با حضور قاریان تلاوت می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین هر روز پس از اقامه نماز مغرب مراسم افطارت مختصر با همکاری اعضای کانون در مسجد شهدای الشتر برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای الشتر ابراز کرد: همچنین برنامه های فرهنگی وهنری این کانون فرهنگی هنری مسجد با رویکرد ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1164780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha