کشف و ضبط ۱۵ تن کالای اساسی یارانه ای در کازرون

رشیدی گفت: در پی بازرسی از ۲ انبار در کازرون ۱۵ تن کالای اساسی یارانه ای کشف و ضبط شد و دست سودجویان کوتاه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید رشیدی»، امروز (دوشنبه 22 فروردین) با اشاره به کشف و ضبط کالای اساسی یارانه ای کازرون به خبرنگاران گفت: در پی بازرسی از 2 انبار در کازرون 15 تن کالای اساسی یارانه ای کشف و ضبط شد و دست سودجویان کوتاه شد.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون افزود: با هدف اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و در پی انجام این بازرسی، 110 کیسه آرد یارانه ای، 32 کیسه کود شیمیایی یارانه ای، هشت تن نهاده دام یارانه ای و 20 کیسه زغال کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: بازرسی در راستای اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت بر بازار با حضور دستگاه های نظارتی و اجرایی شامل  نمایندگان اداره های صمت، جهاد کشاورزی، غله، تعاونی روستایی، منابع طبیعی و اتحادیه نانوایی ها به انجام رسید و پرونده‌ این تخلف تشکیل شده و برای بررسی به سیستم قضایی تحویل داده شد.

رشیدی تصریح کرد: احتکار و قاچاق کالا، زندگی و معیشت شهروندان را دچار مشکل می کند و با آن به صورت جدی برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه تامین امنیت غذایی در کازرون گفت: با تشدید نظارت ها، برخورد با تخلفات صنفی در حوزه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عرضه و توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی در اولویت این قرارگاه قرار دارد.

کد خبر 1164786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha