۵۲ بقعه متبرکه شاخص لرستان میزبان طرح ضیافت الهی هستند

حجت الاسلام طباطبایی، گفت:طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان لرستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام «سیدمحمد طباطبایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: طرح «ضیافت الهی» در ۵۲ بقعه متبرکه شاخص استان لرستان برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف لرستان افزود: بیان مباحث قرآنی، ترتیل‌خوانی و جزءخوانی و تفسیر روزانه قرآن کریم در قالب اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه تا پان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: جلسات تفسیر قرآن کریم در این ایام نیز با حضور یک مفسر قرآن کریم از قم در در مسجد فاطمه‌زهرا(س) و حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام طباطبایی عنوان کرد: ترتیل‌خوانی و جزءخوانی روزانه قرآن در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد، برنامه تفسیر قرآن کریم با عنوان «آموزه‌هایی از قرآن کریم» با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد و شب‌های رمضان نیز جلسه سخنرانی حجت‌الاسلام عیدی، نماینده رهبر معظم انقلاب در بوسنی‌و هرزه‌گوین در این حسینیه از دیگر برنامه های اجرایی است.

 

وی اجرای برنامه «افطاری ساده» و پذیرایی از روزه‌داران در موقع افطار در بقاع متبرکه امامزادگان استان، برپایی جشن ولادت امام حسن‌ مجتبی(ع) و اجرای برنامه «خدیجه؛ مادر امت» همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه‌کبری(س) را از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه عنوان کرد.

 

کد خبر 1164788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha