جلسه قرارگاه محله اسلامی در امامزاده سید ابراهیم (ع) تشکیل یافت

جلسه قرارگاه محله اسلامی برای اولین بار در سطح شهرستان مشگین شهر با حضور مسئولان بخش لاهرود و فرمانده سپاه مشگین شهر در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) تشکیل یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، جلسه قرارگاه محله اسلامی برای اولین بار در سطح شهرستان مشگین شهر، با حضور امام جمعه، بخشدار و سایر مسئولان بخش لاهرود و فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود تشکیل یافت.

 

در این جلسه، حجت الاسلام «حسن صفری» با این مطلب که برای تحقق محله اسلامی زیرساخت ‌های لازم فراهم شود، گفت: تحقق محله اسلامی باید طبق طراز انقلاب اسلامی باشد و برای تحقق آن نیازمند تامین زیر ساخت ها هستیم.

 

امام جمعه لاهرود تصریح کرد: سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم بوده اند و توانسته برای حوزه های فرهنگی و مقابله با آسیب های اجتماعی خدمات خوبی ارائه دهند که باید این ظرفیت های در سطح محلات تقویت شود.

 

در ادامه این جلسه، سرهنگ «یوسف اختری» با اشاره به اینکه یکی از رسالت های مهم بسیج تحقق عینی بیانیه گام دوم انقلابی در سطح جامعه است، اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری در این زمینه صریح و روشن است و بسیج باید به دنبال تربیت و پرورش جوانان مومن و انقلابی باشد.

 

فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر با تاکید بر هم افزایی و همدلی بین ارکان مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، افزود: بسیج از دل مساجد رشد و شکوفا شده و توانست در دوران دفاع مقدس به همت مردم سازماندهی شود و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و حمایت های مقام معظم رهبری امروز شاهد رشد معنوی بسیج در مساجد هستیم.

 

وی اذعان داشت: تشکیل شورای تحول محله با هدف تحقق گفتمان ‌سازی، تهیه و تدوین برنامه، ساختارسازی، ظرفیت سازی، پیاده سازی و عملیات میدانی در سطح محلات است.

 

سرهنگ اختری خاطر نشان کرد: متاسفانه دشمنان اسلام نقشه شوم دلسردی جوانان از مساجد در جنگ نرم را طراحی کرده اند که با حضور جوانان مومن و انقلابی در صحنه تلاش خواهیم کرد با اجرای این طرح این توطئه خنثی شود.

 

 فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر یادآور شد: زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند زیر ساخت های همچون طرح محله اسلامی است که امیدواریم با حضور نوجوانان و جوانان این مهم عملیاتی شود.

 

در ادامه این جلسه با حضور امام جمعه، بخشدار و سایر مسئولان محلی و فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر در کنار مرقد شریف امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) از زحمت کشان مراسمات و برنامه های فرهنگی و یادواره های شهدا و مراسم سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش لاهرود،  توسط حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود تجلیل شد.

 

 

در خاتمه این جلسه، فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر و هیئت همراه و مسئولان محلی و شهرستانی با زیارت ضریح مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع)، عشق و ارادت قلبی خویش را به ساحت قدسی ائمه اطهار (ع) ابراز کردند.

 

کد خبر 1164799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha