دیدار با ایثارگران در هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت مطلوب کسب معنویت است

کامرانی گفت: دیدار از خانواده های ایثارگران در هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای کسب معنویت و سپاسگزاری و پاسداشت مقام جانبازان و تجلیل از قهرمانانی است که حماسه جاوید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 22 فروردین) در دیدار با «سید رزاق امیری»، نویسنده، محقق، پژوهشگر و جانباز قطع نخاعی، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هنرمندان ما در عرصه هنر انقلاب اسلامی همواره اثار ماندگاری خلق کرده اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری فارس افزود: کتاب «پارسه» اثر سید رزاق امیری» که در زمینه‌ معرفی جاذبه ‌های تاریخی فارس است در مورد ویژگی‌ های جغرافیایی، تاریخی، طبیعی، رسوم و آداب و باورهای دینی و سنتی فارس با ارائه تصویر به مخاطب اطلاعات خوبی ارائه می ‌دهد.

وی اضافه کرد: در این کتاب سه جلدی به معرفی مصور و دقیق تمامی شهرها و روستاهای استان فارس پرداخته شده است و جانبازان ضمن رشادت های خود در جبهه های جنگ در هنر انقلابی نیز فعال هستند و مایه افتخار مرز و بوم خود شده اند.

کامرانی تصریح کرد: دیدار از خانواده های ایثارگران در هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای کسب معنویت و سپاسگزاری و پاسداشت مقام جانبازان و تجلیل از قهرمانانی است که حماسه جاوید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.

خاطر نشان می شود در این دیدار با اهدای لوح و کتاب از «سید رزاق امیری» که از اسوه‌ های ایثار و مقاومت است و بیش از 30 سال در زمینه نویسندگی و تحقیق و پژوهش فعالیت می ‌کند، تجلیل شد.

کد خبر 1164824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha