وحدت راهبردی ترین نیاز جامعه مسلمین است

حجت الاسلام رعایتی با تاکید براینکه وحدت راهبردی ترین نیاز جامعه مسلمین است، گفت: امام خمینی (ره) از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ نام برد چرا که آنها هدفشان این است که با تفرقه در بین امت اسلامی، ما را از دین جدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» امروز(۲۲فروردین)‌در تجمع طلاب، اساتید و روحانیون استان مازندران در محکومیت اقدام تروریستی-تکفیری در حرم مطهر رضوي که با حضور حجت الاسلام والمسلمین« محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولي فقيه در مازندران و «آخوند عبدالجبار میرابی» امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن در حوزه علمیه امام علي (علیه السلام) شهرستان ساري برگزار شد، با بیان اینکه با مرور کارنامه دشمنان انقلاب اسلامی در ۴۳سال بعد از پیروزی انقلاب می بینیم دین، رهبری و مردم را می زند، اظهار کرد: روحانیت حلقه وصل این سه رکن انقلاب است و دشمن درحال زدن این قشر است‌.

 

مسئول دفترنمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا با بیان اینکه اگر دین و اسلام ناب تا به امروز باقی مانده به خاطر وجود علما است، افزود: علمای زیادی به دار آویخته شده و شهید شدند تا عظمت اسلام و مسلمین حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن نمی تواند وحدت امت اسلامی را ببیند، گفت: استکبار دائما به طرق مختلف تلاش می کند با شهید کردن روحانیون به وحدت امت اسلامی ضربه بزند.

 

حجت الاسلام رعایتی بیان کرد: امروز شیعه و سنی در کنار هم برادرانه با هم زندگی می کنند و امروز وظیفه همه ما است که از آرمان های حضرت امام (رحمه الله علیه) و منویات مقام معظم رهبری تبعیت کنیم.

 

وی گفت: امام خمینی (رحمه الله علیه) از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ نام برد و لذا از دشمن نباید انتظار دوستی داشته باشیم چرا که آنها هدفشان این است که با تفرقه در بین امت اسلامی، ما را از دین جدا کنند.

کد خبر 1164838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha