برگزاری مسابقه كتابخوانی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) سعادت آباد تهران

مسابقه كتابخوانی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) سعادت آباد تهران برگزار و به برگزیدگان مسابقه كتابخوانی جوایز یك میلیون تومانی اهداء می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «برآستان جانان» ویژه برنامه افطار رادیو قرآن و كاری از گروه اطلاع‌رسانی این شبكه رادیویی است كه در ایام ماه مبارك رمضان هر روز ساعت ۱۵:۲۵ بصورت زنده با اجرای دكترغلامرضا احمدی و دكتر مرتضی جوادی و به تهیه كنندگی دكتر مرتضی جوادی، سمیرا قنبری، فاطمه قاسم آبادی، سمیه خراج، محمد محمودی، مونا توسلی و فاطمه رحمانی پخش می شود. این برنامه با محوریت دعا خوانی و مناجات و با پخش ترتیل یك جزء قرآن كریم در هر روز به صورت ترتیل توسط ۳ مرتل به روی آنتن می رود.


در بخشی از برنامه روز شنبه بیستم فروردین ماه مصادف با هفتمین روز از ماه مبارك رمضان طوسی گزارشگر برنامه بر آستان جانان از برگزاری مسابقه كتابخوانی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) محله آسمان منطقه سعادت آباد تهران خبر داد و گفت: به همت جناب آقای قصری زاد مدیر دارالقرآن و حجت الاسلام مهدوی معاون فرهنگی دارالقرآن مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) واقع در محله آسمان منطقه سعادت آباد تهران مسابقه كتابخوانی برگزار شده و به برگزیدگان جوایز یك میلیون تومانی اهداء می شود.

کد خبر 1164851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha