تهیه و توزیع ۵۱ بسته معیشتی در بین نیازمندان روستا امر آباد

مومنی از تهیه و توزیع ۵۱ بسته معیشتی در بین نیازمندان روستای امر آباد خبر داد.

«محمد علی مومنی» ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به فعالیت های خیرخواهانه کانون فرهنگی در راستای دستگیری از نیازمندان در ماه ضیافت الهی اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و افطاری در بین نیازمندان روستا از جمله برنامه های این ایام است.

 

مسئول کانون فرهنگی آیت الله صدر، مسجد جامع امر آباد، افزود: در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین گرامی تعداد 51 بسته معیشتی به همراه گوشت تازه تهیه شد و بین 18خانواده یک نفره، 20 خانواده دو نفره و 13  خانواده سه و چهار نفره توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه مبلغ 740 هزار تومان کفاره واریز شده است، ادامه داد: با این مبلغ نان تازه بصورت روزانه در طول ماه تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مومنی با اشاره به اینکه این فعالیت ها به همت و همکاری کانون فرهنگی هنری شیهد آیت الله صدر و مؤسسهٔ خیریه چهارده معصوم (علیهم السلام)  روستای امرآباد انجام شده است، افزود: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب :  5041721047736385  بانک رسالت واریز کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آیت الله صدر مسجد جامع امر آباد اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران برای اهدای کمک های غیر نقدی نیز می توانند با شماره 09189623946 محمدعلی مومنی تماس حاصل کنند.

کد خبر 1164855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha