نهضت کمک مومنانه پشتوانه ی مردمی برای انقلاب اسلامی است

سردار دامغانی نهضت کمک مومنانه را یک پشتوانه مردمی برای انقلاب اسلامی دانست وگفت: این موضوع باعث امید آفرینی در بین نیازمندان و مستضعفان جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛سردار« حمید دامغانی» در در رزمایش مواسات و کمک مومنانه با بیان اینکه عملکرد استان سمنان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سطح کشور مطلوب ارزیابی شده است گفت: تاکنون در طی برگزاری رزمایش مواسات در استان بیش از ۴۱۷ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خدمات ارائه شده به نیازمندان در استان را در قالب ۲۱ عرصه عنوان کردوافزود: ۴۲۴ میلیارد تومان خدمات تاکنون در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان استان ارائه شده است.

 

دامغانی تصریح کرد: نهضت کمک مومنانه یک پشتوانه مردمی برای انقلاب اسلامی بوده و باعث امید آفرینی در بین نیازمندان و مستضعفان جامعه خواهد شد.

 

«مهدی کاشفی» نیز با اشاره به برگزاری سی امین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان سمنان گفت: در این مرحله ۳۰هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان استان سمنان توزیع شد.

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان ارزش هر بسته معیشتی را بیش از ۴۵۰ هزار تومان ذکرکردوافزود: هر بسته معیشتی شامل 15 قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده ها است.

 

وی اظهار داشت: بسته های معیشتی به همت اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گروه های جهادی، پایگاه های مقاوت بسیج، اقشار مختلف بسیج و خیرین تهیه و توزیع شده است.

 

کاشفی با تاکید بر اینکه امروز خط مقدم دفاع از انقلاب رسیدگی به مشکلات مردم است، ادامه داد: امروز اگر کسی گره‌ای از مشکلات مردم باز می کند باید بداند که در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد.

کد خبر 1164870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha