زیاد النخاله : عملیات تل آویو قدرت فلسطینیها را برای مواجهه با اشغالگران ثابت کرد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت ،عملیات دلاورانه اخیر در تل آویو تاکیدی بر توانایی فلسطینیان برای مقابله شجاعانه با رژیم اشغالگر است که می‌تواند تأثیرات زیادی بر دشمن صهیونیستی بگذارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، بنابر اعلام منابع رسانه ای، در پی شهادت  یک فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس  ، شمار شهدای فلسطینی  دراین منطقه  به سه تن رسید.

به گزارش روزدوشنبه فلسطین الیوم؛ «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی گفت: رویدادهای اراضی فلسطینی واکنش به اقدامات رژیم اشغالگر نیست بلکه وظیفه هر فلسطینی بشمار می‌رود وسرائیل باید بداند که دست ما برای حمایت از هموطنانمان در کرانه باختری و قدس بسته نیست.

النخاله گفت: فلسطینی‌ها گزینه‌های زیادی در روند مقاومت دارند و عملیات شهادت طلبانه بهترین گواه آن است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به تشدید تنش‌ها از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد و افزود: واکنش به جنایات اشغالگران به تصمیم گروه‌های مقاومت بستگی دارد و مقاومت، فلسطینی‌ها در جنین، قدس و تمام فلسطین را تنها نخواهد گذاشت.

منابع فلسطینی روز گذشته (یکشنبه) از شهادت یک دختر جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی حرم ابراهیمی خبر دادند. بامداد امروز نیز نظامیان صهیونیست «محمد علی غنیم» اهل شهرک الخضر واقع در غرب بیت لحم را در ورودی شهرک «بیتا» در نابلس به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست برای دستیابی به اهداف توسعه‌طلبانه خود روزانه به مناطق مختلف فلسطین یورش می برند و فلسطینیان را شهید، مجروح و یا روانه زندان می کنند. 

کد خبر 1164898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha