عدالت در ارائه خدمات به محله های کمتر برخوردار شهر ایلام رعایت شود

نادری با بیان اینکه کار میدانی و جهادی سرلوحه مسئولان قرار داردف گفت: اعضای شورای اسلامی شهر با همدلی و همفکری، شهردار را در چارچوب وظایف و اسناد بالادستی، یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار شهر ایلام، صبح امروز(۲۲ فروردین) در مراسم معارفه شهردار جدید ایلام،  با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان« تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»  از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: دولت از  ابتدای کار خود در  سال جاری، برنامه های گسترده ای را با رویکرد جهادی و حضور میدانی برای خدمت به مردم آغاز کرده است.

 

« عبدالصاحب نادری» یادآور شد:  مدیران و مسئولان در راستای تحقق شعارهای دولت و شعار سال تلاش و کوشش می کنند، در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری با توجه به شرایط متاثر وضعیت کرونا در چند سال گذشته، شاهد افزایش  مسافرت ها در استان بودیم که در این راستا همه مدیران استان به ویژه استاندار ایلام پای کار بودند که از تلاش های همه عزیزان برای خدمات بهینه به مردم و مسافران نوروزی تقدیر می شود.

 

وی با بیان اینکه  کار میدانی و جهادی سرلوحه مسئولان قرار دارد، افزود: این شیوه کار را نیز امید است که با حضور جناب محمدی به عنوان شهردار ایلام، در سطح این شهر شاهد باشیم، لازم است همه مدیران در بخش های مختلف در راستای تحقق اهداف و کمک به شهردار  تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

 

فرماندار ایلام ابراز کرد: انتظار می رود که اعضای شورای اسلامی شهر با همدلی و همفکری، شهردار را در چارچوب وظایف و اسناد بالادستی، یاری کنند و  با تعیین مشخصات و مختصات لازم در حوزه فرهنگی و اجتماعی بتوانند کمک کار شهردار باشند.

 

نادری با اشاره به اینکه خدمات شهرداری در حوزه های مختلف از جلمه خدماتی، عمرانی، مدیریت منابع، حراستی و حفاظتی و سایر حوزه ها، ابراز کرد: انتظار می رود که این  وضعیتی که زیبنده مردم ایلام نیست، تغییر پیدا کند، شهر ایلام پیشانی استان است و خدماتی که در شهر ایلام ارائه می شود در واقع خدمت به همه مردم استان و مسافران است.

 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر ایلام موضوع ترافیک شهری است، یادآور شد: ترافیک قبل  اینکه زیر ساخت های آن فراهم شود نیاز به کار فرهنگی دارد، بحث استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی باید مورد توجه قرار گیرد، ایجاد پارکینگ های لازم در هسته مرکزی شهر، ساماندهی صنوف مختلف، اجرای طرح جامع شهر ایلام نیز باید مورد توجه باشد.

 

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه طرح جامع شهر ایلام اخیرا بازنگری و  تصویب شده است، گفت: الحاق محله های  حاشیه های و تعدادی از روستاهای حاشیه شهر  به ایلام است، در سفر ریاست محترم جمهوری دستور اکید برای ارائه خدمات به مناطق حاشیه شهری صادر شده است که لازم است زمینه ارائه خدمات  به این مناظق توسط شهرداری انجام شود.

 

نادری ابراز کرد:  لازم است در ارائه خدمات به محلات کمتر برخوردار شهر ایلام  عدالت نیز رعایت شود، نیروهای خوبی در بدنه شهرداری ایلام وجود دارد که امید است با ارزیابی درست، از ظرفیت این نیروها در راستای ارائه خدمات ساختارمند و قانونمند به مردم  استفاده شود.

 

گفتنی است در پایان این مراسم، با تقدیر از  «خالق  منصوری» و مهندس« نصرت پور» سرپرستان اسبق شهرداری ایلام و همچنین «طالب صادقیان» شهردار سابق، «بابک محمدی آوندی» با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار جدید ایلام معرفی شد.

کد خبر 1164930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha