بنیاد برکت بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد

رمضان‌نژاد با بیان‌اینکه در طی سه سال گذشته بنیاد برکت به سه هزار و ۵۵۲ فقره تسهیلات پرداخت کرده است، گفت: میزان تسهیلات پرداختی ۱۳۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «یاسر رمضان‌نژاد» دوشنبه( ۲۲ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: رویکرد اصلی بنیاد برکت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و روستایی است.

 

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت استان گیلان افزود: در برخی موارد طرح‌های بنیاد در شهرهای محروم وحاشیه شهرها با محوریت کارگاه محور و بنگاه اقتصادی زود بازده نیز اجرا می‌شود.

 

وی با بیان‌اینکه طی سه سال گذشته بنیاد برکت به سه هزار و ۵۵۲ فقره تسهیلات پرداخت کرده است، تصریح‌کرد: میزان تسهیلات پرداختی ۱۳۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

رمضان‌نژاد با اشاره به اینکه این تسهیلات با سود چهار درصد پرداخت شده است، گفت: بازپرداخت تسهیلات ۴۸ تا ۶۰ ماهه با احتساب دوره تنفس است.

 

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت استان گیلان با بیان‌اینکه تسهیلات در حوزه مشاغل خرد و خانگی، کشاورزی، صنعت، صنایع‌دستی، و ... پرداخت شد، اضافه‌کرد: در سال گذشته یک‌هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات به میزان ۷۵ میلیارد تومان به روستاییان در حوزه مشاغل خرد و خانگی پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: تسهیلات بنیاد برکت طی سه سال گذشته در شهرستان‌های تالش، صومعه‌سرا، شفت، رشت، رودبار، سیاهکل و لاهیجان پرداخت شده است.

 

رمضان‌نژاد گفت: امسال نیز بنیاد برکت برای شهرستان آستارا ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی پیش‌بینی کرده که اگر منابع تامین شود به تعداد طرح‌ها اضافه‌ می‌شود.

 

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت استان گیلان خاطرنشان‌کرد: برای اطمینان از راه‌اندازی کسب‌وکار و جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداختی، بازدیدهای دوره‌ای توسط تسهیل‌گران و مجریان بنیاد انجام می‌شود.

 

کد خبر 1164964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha