کتابت  خلاقانه آیات نورانی قرآن گام موثری در جهت ترویج ارزش های دینی به نسل جوان است

زارع ضمن‌ تأکید بر استفاده‌ از زبان‌ هنر در هر چه‌ جذاب‌تر کردن‌ ارزش ها و مفاهیم‌ دینی، گفت: برپایی نمایشگاه خوشنویسی و کتابت خلاقانه و هنرمندانه آیات نورانی قرآن کریم گامی موثر در جهت ترویج دستورات دین مبین اسلام به نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» عصر امروز(۲۲فروردین) در آئین افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی که به مناسبت هفته ی هنر انقلاب اسلامی‌ و روز قشر بسیج هنرمندان به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه خرسندیم که میزبان هنرمندان متعهد و ارزشی در حوزه خوشنویسی هستیم، اظهار کرد: تاثیرگذاری هنر بر تمام آحاد جامعه به‌ویژه جوان و نوجوان شگرف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران افزود: میتوانیم مفاهیم انقلاب اسلامی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری را با زبان هنر و رسانه به نسل حاضر منتقل کنیم.

 

وی با اشاره به طراحی برنامه‌های خوب فرهنگی ویژه ماه رمضان و هفته هنر انقلاب اسلامی، ادامه داد: امروز بخشی از هنرمندان ما آثار فاخری را به منصه ظهور رساندند و در معرض دید همگان قرار دادند که میتواند در انتقال مفاهیم نظام اسلامی به ما خیلی کمک کند.

 

زارع با بیان اینکه برپایی نمایشگاه خوشنویسی و کتابت هنرمندانه و خلاقانه آیات نورانی قرآن کریم گامی موثر در جهت ترویج دستورات دین مبین اسلام به نسل جوان است، تاکید کرد: برای اینکه ما به دغدغه مقامات عالی نظام پرداخته و آن را به مردم انتقال دهیم بهترین روش استفاده از ابزار هنر است.

کد خبر 1165002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha