کانون فرهنگی هنری ابوفاضل نیاز به حمایت مالی ستاد کانون های مساجد دارد

عابدینی گفت: مشکل عمده ما هم در حال حاضر عدم حمایت مالی و تجهیزاتی از سوی ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمد عابدینی، در حاشیه بازدید کارشناسان ستاد کانون های مساجد استان از کانون فرهنگی هنری ابوفاضل مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام گفت: این کانون در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد و اعضای فعال آن در حال حاضر 118 نفر هستند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوفاضل با بیان اینکه فعالیت های کانون مسجد بیشتر قرآنی،کلاس های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است؛ افزود: سال گذشته کلاس های ریاضی و زبان، آشپزی، چرم دوزی و پته دوزی در کانون مسجد برگزار کردیم اما امسال برای کلاس های زبان و ریاضی مربی نداریم و از این حیث ستاد کانون های مساجد باید به ما کمک کند.

 

وی  با بیان اینکه کتابخانه مسجد نیز 5 هزار جلد کتاب دارد که در حال ثبت سیستم و ساماندهی هستند؛ اظهار کرد: کتابخانه به جذب جوانان {به مسجد و کانون} کمک می کند.

 

 

 

 

عابدینی ادامه داد: بیشتر فعالیت های کانون در سال 99 را ثبت سامانه بچه های مسجد کردیم و امتیازی که کسب کردیم متوسط رو به بالا بود و توقع داشتیم در سال 1400 حمایت داشتیم اما کانون حمایت نشد و مشکل عمده ما هم در حال حاضر عدم حمایت مالی و تجهیزاتی از سوی ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان است.

 

 

 

 

وی خواستار هماهنگی و تعامل بیشتر از سوی ستاد کانون های مساجد شد و در پایان گفت: پایگاه بسیج خواهران و برادران، کتابخانه، خیریه و مرکز نیکوکاری را از دیگر مجموعه های وابسته به مسجد است.

 

 

 

کد خبر 1165003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha