طبخ و توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در شهر لاهرود

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و در ادامه رزمایش کمک مومنانه تعداد ۵۰۰ پرس غذای گرم به همت خیرین شریف و حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود پخت و توزیع شد.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در ادامه رزمایش کمک مومنانه تعداد 500 پرس غذای گرم به همت خیرین شریف و حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود ، طبخ و توزیع شد.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: طبخ و توزیع غذای گرم با حضور امام جمعه، بخشدار و سایر مسئولان بخش لاهرود و فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر و با مشارکت و همکاری هیئت امنا، پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) انجام پذیرفت.

 

وی ادامه داد: ایام ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خدمت رسانی، احسان و همدلی با بهره گیری از ظرفیت مساجد، نهادها، تشکل ها و آحاد مردم جامعه اسلامی است.

 

اسبری تصریح کرد: همزمانی ماه پرخیر و برکت رمضان در آغاز سال نو فرصت بی نظیری برای مومنین در دستگیری و کمک به نیازمندان فراهم کرده تا در رزمایش کمک مومنانه همچون سال های گذشته با حضور پرشور و مشارکت گسترده خود به یاری مظلومین بشتابند و با حل مشکلات محرومان در شادی و دعای خیر آن ها سهیم و نقش آفرین باشند.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اظهار داشت: در راستای بسط و گسترش سنت حسنه اسلامی و اطعام مهدوی نیازمندان در ماه مبارک رمضان و با توجه به اهمیت موضوع معیشت محرومین و نیازمندان جامعه اسلامی و ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری، مشارکت های مادی و معنوی هرچه بیشتر خیرین نیک اندیش در این امر خدا پسندانه موجب رضایت الهی و مرحمی بر آلام محرومان خواهد بود.

 

وی یادآور شد: مومنین روزه دار و خیرین نیکوکار می توانند به نیت احسان برای اموات و درگذشتگان خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و کمک های نقدی خود را برای اطعام ایتام و کمک مومنانه لیالی قدر به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۷۷۵۱۷۱۷۱ به نام گروه جهادی شهید سلیمانی پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری لاهرود واریز کنند.

 

اسبری خاطر نشان کرد: میزان و نوع مساعدت در این رزمایش کمک مومنانه تفاوتی ندارد، مهم نیت های پاک و اندیشه خیرخواهانه خیرین بزرگوار است.

کد خبر 1165057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha