توزیع ۳۱۳ هزار سبد کالا، غذای گرم و افطاری ساده در طرح«اطعام مهدوی»

فرهادی گفت: برنامه ریزی شده تا در طرح اطعام مهدوی، ۳۱۳ هزار مورد غذای گرم، افطاری ساده و سبد کالا را تهیه کرده و در اختیار خانواده های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین قرار دهیم.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: طرح پویش اطعام مهدوی کمیته امداد از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد و با مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان و مراکز نیکوکاری این کار اجرایی می شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین ادامه داد: برنامه ریزی شده تا در این پویش، 313 هزار مورد غذای گرم، افطاری ساده و سبد کالا را تهیه کرده و در اختیار خانواده های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد قرار دهیم.

 

وی عنوان کرد: مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند تا این کمک ها را به دست خانواده های نیازمند برسانند و در این طرح کمک ها فقط مشمول مددجویان کمیته امداد نمی شود بلکه خانواده های نیازمندی  که زیرپوشش ما نیستند هم این کمک ها از طریق مراکز نیکوکاری، به دست آنها می رسانند.

 

فرهادی اعلام کرد: مردم می توانند هم به پایگاه های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه کرده و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را داشته باشند و هم اینکه به صورت غیرحضوری و با واریز کمک های خود به شماره کارت 6037997950028515 و یا با شماره گیری کد #028*8877* از طریق تلفن همراه کمک های نقدی خود را به حساب کمیته امداد واریز کنند.

 

وی تصریح کرد: ما تا به امروز 73 آشپزخانه در مساجد و مراکز نیکوکای استان راه اندازی کردیم و خیلی از این آشپزخانه ها تاکنون غذاهای گرم تهیه کرده و ما در بین خانواده های نیازمند توزیع کرده ایم.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین خاطر نشان کرد: در سال گذشته مردم نیکوکار استان بالغ بر 19 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد داشتند و امسال هم پیش بینی شده است 313 هزار مورد شامل غذای گرم، افطاری ساده و سبد کلا با 26 میلیارد تومان کمک های مردمی انجام شود.

 

وی یادآور شد: در بحث افطاری ساده شاید بسیاری توان اینکه غذای گرم تهیه کرده و بین نیازمندان توزیع کنند را نداشته باشند بنابراین بسته ای شامل خرما، بامیه، پنیر، نان و غیره تهیه کرده و با ما داده و ما این بسته ها را به عنوان افطاری ساده تحویل خانواده های نیازمند می دهیم.

کد خبر 1165068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha