اجرای خوب طرح واکسیناسیون ملی مهمترین عامل کنترل بیماری کروناست

رضایی کوچی با اشاره به اینکه اجرای خوب طرح واکسیناسیون ملی مهمترین عامل کنترل بیماری کروناست، گفت: عزم دولت برای مهار کرونا با تامین ۱۳۱ میلیون دز واکسن ستودنی بود.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه از بهمن ماه سال ۹۹ انجام واكسيناسيون جمعي در دستور كار وزارت بهداشت قرار گرفت و از كادر درمان و بهداشت آغاز شد، گفت: در ابتدا ۱۸ میلیون دز واکسن وارد کشور شد كه اين مقدار از واكسن های وارد شده کفاف حجم وسیع متقاضیان و جامعه هدف را نمی داد.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی بيان كرد: در دولت جديد تمام تلاش بر اين شد كه اين نقصان برطرف شود و  بیش از ۱۳۱ میلیون دز واکسن وارد کشور شود که کاهش چشمگیر فوتی ها ناشی از کرونا از تاثیر تزریق واکسن و استقبال خوب مردم از طرح واکسیناسیون عمومی بود.

 

رضایی کوچی همچنین به عملکرد مثبت وزارت بهداشت در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و اظهار داشت: بهره برداری از بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم با مشارکت ۲۰۰ میلیارد تومانی وزارت بهداشت در تامین تجهیزات درمانی در روزهای پایانی سال گذشته انجام و پایانی بر انتظار ۱۳ ساله مردم این شهرستان در راه اندازی این مجموعه به عنوان بزرگترین مجموعه درمانی جنوب کشور بود.

 

وی با اشاره به عملیات احداث پروژه های بهداشتی و درمانی در شهرستان خفر، عنوان کرد: ساختمان اداری شبکه بهداشت و ساختمان اورژانس خفر و همچنین درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) این شهرستان با اعتبار افزون بر ۶۰ میلیارد ریال رویکرد وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت های درمانی و عدالت در توزیع امکانات بوده است.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درمانگاه محمدزادگان شهر خفر، پانسیون پزشکان متخصص در چهار واحد همراه با تجهیزات کامل، بخش سی سی یو با برخورداری از چهار تخت بستری را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت در شهرستان خفر عنوان کرد که با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد ریال در سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

 

رضایی کوچی سیاست دولت سیزدهم در راستای توسعه متوازن نقاط مختلف کشور را ستودنی دانست و بر تداوم فعالیت ها و اقدامات توسعه ای و زیربنایی در راستای محرومیت زدایی از نقاط محروم به ویژه شهرهای کوچک تاکید کرد.

 

کد خبر 1165092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha