حمایت از صنعتگران در راستای ایجاد اشنغال در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد

فرهمندپور گفت: خبرهای خوب جامعه در گرو رونق تولید است لذا دستگاه‌های اجرایی همواره در کنار صنعتگران هستند.

«علی فرهمندپور» در حاشیه بازدید از کارخانه تولید درب و پنجره پروفیل که به جهت حمایت از تولیدات شهرستان صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: در حال حاضر تولیدات این مجموعه ماهانه ۴۰۰ تن است که با اجرای طرح توسعه آن به دو هزار تن در ماه خواهد رسید.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول افزود: در حال حاضر حدود ۱۸۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند که با توسعه آن برای ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

 

وی با اشاره به حمایت از مجموعه‌های تولیدی اضافه کرد: نه تنها هیچ یک از مسئولین دستگاه‌های اجرایی مانع توسعه و رونق تولید نیستند و بلکه همیشه در کنار صاحبان صنعت بوده و جهت تولید و افزایش راندمان محصولات تلاش کرده‌اند و این روند تداوم خواهد داشت.

 

فرهمندپور ادامه داد: اتفاقات خوب جامعه در گرو رونق تولید و به دنبال آن رونق اقتصادی است از این رو حمایت از تولید از اولویت‌های کاری مسئولان است.

 

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مسائل مهم کشور اشتغالزایی است که با حمایت از مجوعه‌های تولیدی قطعا اشتغالزایی نیز افزایش خواهد یافت.

 

فرماندار دزفول بیان کرد: از مردم و فعالین حوزه ساختمانی این انتظار می‌رود جهت حمایت از تولیدات شهرستان و معرفی هرچه بیشتر آنها از محصولات و کالاهای تولید شده در دزفول استفاده کنند.

 

وی عنوان کرد: طبق گفت‌وگوهای انجام شده مقرر شد شرکت تولیدکننده درب و پنجره upvc دزفول نسبت به ایجاد زمینه و بستر مناسب صادرات محصولات خود اقدام کند.

 

کد خبر 1165095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha