۱۸۶ میلیون تومان غذای گرم بین نیازمندان خوسف توزیع شد

چاجی گفت: در مجموع از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۸۶ میلیون تومان غذای گرم و سبد غذایی بین خانواده های تحت پوشش و نیازمند توزیع شده است.

«محمدرضا چاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آشپزخانه اطعام مهدوی در خوسف راه اندازی شد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف با بیان اینکه طبخ غذا بر اساس کمک و نیت خیرین در این آشپزخانه انجام می شود، گفت: در هفته اول ماه رمضان در طرح اطعام مهدوی و آشپزخانه مراکز نیکوکاری یک‌هزار و 750 پرس غذای گرم بین خانواده تحت پوشش و سایر نیازمندان توزیع شد.

 

چاجی با بیان اینکه در شهرستان خوسف ۲ هزار و ۴۲۹ خانوار مستمری بگیر در قالب پنج هزار و 265 نفر از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، افزود: از این تعداد یک هزار و 535 خانوار سالمند هستند.

 

وی در ادامه از توزیع 317 سبد غذایی از اول ماه رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری در خوسف خبر داد و گفت: شهرستان خوسف دارای چهار مرکز نیکوکاری در خوسف، ماژان، خور و معصوم آباد است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف تصریح کرد: در مجموع از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 186 میلیون تومان غذای گرم و سبد غذایی بین خانواده های تحت پوشش و نیازمند توزیع شده است.

 

چاجی با اشاره به ارزش ریالی این کمک ها، ادامه داد: در بحث غذا گرم 52 میلیون و 500 هزار تومان و بیش از 130 میلیون تومان هم سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی از استقبال خوب خیرین برای بحث کمک ها در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: هدف گذاری شده با کمک خیرین 17 هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان خوسف توزیع شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف در ادامه با اشاره به اجرای پویش «آراسته این سفره به مهر من و تو» در شهرستان خوسف، گفت: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را با شماره گیری *8877*1*0564 # و یا شماره کارت 6037997950029141 نزد بانک ملی واریز کنند.

 

وی گفت: علاوه بر این شماره ها مردم می توانند کمک های خود را به شماره حساب 112542453007 نزد بانک ملی تقدیم کنند.

کد خبر 1165112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha