اجرای رزمایش «اطعام مهدوی» همزمان با ماه مبارک رمضان در اراک

رزمایش اطعام مهدوی همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان با همکاری آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: کمک به محرومین و نیازمندان از دستورات مهم دین مبین اسلام است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اجرای رزمایش اطعام مهدوی افزود: تقارن این کار خیر شما برای رحلت مادر حضرت زهرا (س) خود نشانه نگاه ائمه اطهار بر این اقدام خیر و خداپسندانه است .

 

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته امداد در راستای دستگیری از نیازمندان و محرومین و کودکان ایتام ، بیان کرد: خوشبختانه با کمک حامیان معزز یتیم بدون حامی در سطح استان مرکزی نداریم و کمکهای خیران برحسب نیات خیران و با حفظ کرامت و عزت در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

فرمانده پادگان آموزشی مالک اشتر، نیز ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه سلام الله گفت: مأموریت آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر تعلیم و تربیت درجه‌داران مؤمن متدین و شجاع برای خدمت در بدنه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

 

سردار حسن هوشیار افزود: بر اساس تمهیدات و تدابیر مقام معظم رهبری در آموزشگاه تخصصی مالک اشتر به مانند سایر مراکز تخصصی کارگروه علمی و جهادی تشکیل شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: از زمان تشکیل این کارگروه جهادی ۸ روستای محروم در سطح اراک از خدمات فنی و مهندسی بهداشتی و پزشکی و سایر خدمات حمایتی بهره‌مند شدند .

 

فرماندهی پادگان مالک اشتر خاطر نشان کرد: کمک‌های مؤمنانه بالغ بر ۹۵ میلیون تومان توسط این کارگروه و همچنین ۱۷ قلم لوازم خانگی تاکنون توزیع شده است وارائه خدمات فنی و مهندسی و عمرانی از خدمات ارائه شده بوده است .

 

وی با بیان اینکه بسته های معیشتی با اعتبار ۲۶ میلیون تومان تهیه و توزیع می شود، ادامه داد: همچنین ۵۳۵ مورد ویزیت و تحویل دارو رایگان به ارزش ۱۸ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: جمع‌آوری غذای مازاد فراگیران که تاکنون بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم بوده با همکاری کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شده است که در مجموع در مدت ۸ ماه فعال فعالیت این گروه جهادی ۷۵۵ میلیون تومان خدمت رسانی شده است.

کد خبر 1165152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha