رویکرد کلی مجلس حمایت از وزراست

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس به صورت کلی از دولت و وزاری دولت حمایت می‌کند، گفت: دولت نیز باید در مسیر اهداف پیش بینی شده با جدیت حرکت کند و پاسخگوی مطالبات مردمی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عزت الله اکبری تالارپشتی در مورد عملکرد وزارت صمت، اظهار داشت: رییس کمیسیون صنایع و معادن به صورت منظم وزیر صمت را به جلسات خود دعوت می کند و با توجه به دستور کار تنظیم شده مهمترین مباحث را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

 وی با بیان اینکه این جلسات به صورت گردشی برگزار می‌شود، اضافه کرد: آخرین جلسه نیز به میزبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافتند و مهمترین مسائل ملی و مرتبط با حوزه انتخابیه نمایندگان را مورد بحث قرار دادند که این جلسات تداوم خواهد داشت.
 
 
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس به صورت کلی از دولت حمایت می‌کند، گفت: دولت نیز باید در مسیر اهداف پیش بینی شده با جدیت حرکت کند.
 
 
اکبری تالارپشتی با یادآوری اینکه مجلس با مطالبات مردمی مواجه است، افزود: نمایندگان باید پاسخگوی مردم حوزه انتخابیه خود باشند. رویکرد ما حمایت از دولت و وزرا است اما این به شرطی است که دولت و وزرا نیز به مطالبات مردمی پاسخگو باشند.
کد خبر 1165162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha