برگزاری ختم جمعی نور در کرمانشاه

ناصری، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، با توجه به پوشش گسترده تلفن همراه و در راستای به کارگیری ابزار روز برای ایجاد انس و الفت بیشتر مردم با آیات روح بخش قرآن کریم، طرح ختم جمعی نور در حال برگزاری است.

مهدی ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این طرح به همت اعضای کانون بصورت ۶ سال متوالی در حال برگزاری است.
 

 

مدیرمسئول کانون عاشورا قزانچی افزود: پارسال ۸۱۰نفر در این طرح شرکت کردند و خوشبختانه ۲۷۳ بار قرآن کریم ختم و امیدواریم انسال این آمار بیشتر شود.
 

 

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت غیر حضوری در حال اجرا است،خاطر نشان کرد: از طریق پیامک  صفحات مشارکت بنا به توان افراد برای شرکت کنندگان ارسال می شود و آنها در طول روز وقت قرائت دارند.


 

ناصری تصریح کرد:خوشبختانه تا به امروز بیش از ۹۵۰ نفر شرکت کننده موفق به ۳۰ بار ختم کامل قرآن شده اند.

 

 

 مدیرمسئول کانون عاشورا قزانچی اظهار کرد: علاقه مندان جهت مشارکت در این حرکت ارزشمند قرآنی که امکان ختم چندین باره قرآن را به آنان می دهد، کافی است مشخصاً تعداد صفحات را به صورت یک عدد که توانایی قرائت آن را دارند به صورت روزانه به شماره پیامکی۱۰۰۰۸۹۴۰۸۳۱ ارسال و به محض دریافت پیامک، صفحات مشارکت در ختم قرآن در آن روز به مخاطبانی که اعلام آمادگی کرده اند، ارسال می شود.

 

 

وی گفت: این طرح با همکاری ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه ، کانون عاشورا قزانچی، سازمان اوقاف و امور خیریه کرمانشاه،سازمان تبلیغات اسلامی استان، امور قرآنی اوقاف وامور خیریه استان، ستاد مرکزی موسسه قرآنی میراث ماندگار و اداره فرهنگ و ارشضاد اسلامی کرمانشاه در حال برگزاری است.

 

 

ناصری در پایان افزود: در پایان طرح به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1165173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha