برگزاری محفل انس با قرآن كریم با حضور چهره های برجسته قرآنی

محفل انس با قرآن كریم با حضور چهره های برجسته قرآنی در بر آستان جانان رادیو قرآن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «برآستان جانان» ویژه برنامه افطار رادیو قرآن و كاری از گروه اطلاع‌رسانی این شبكه رادیویی است كه در ایام ماه مبارك رمضان هر روز ساعت ۱۵:۲۵ بصورت زنده با اجرای دكترغلامرضا احمدی و دكتر مرتضی جوادی و به تهیه كنندگی دكتر مرتضی جوادی، سمیرا قنبری، فاطمه قاسم آبادی، سمیه خراج، محمد محمودی، مونا توسلی و فاطمه رحمانی پخش می شود. در بخشی از برنامه روز دوشنبه بیست و دوم فروردین ماه مصادف با نهمین روز از ماه مبارك رمضان به همت مؤسسه قرآنی مشكات محفل انس با قرآن كریم با حضور استاد احمدی وفا قاری بین المللی و ممتاز كشور، گروه تواشیح و همخوانی محراب، استاد سبزعلی قاری برجسته و بین المللی كشور در میدان آیینی امام حسین (ع) كه محل پخش زنده ویژه برنامه افطار رادیو قرآن با عنوان بر آستان جانان بود، برگزار شد.

 

در بخشی از این برنامه استاد دكتر عبدالناصر حرك قاری بین المللی از كشور مصر بود كه به صورت مجازی در این محفل نورانی حضور داشت و به تلاوت آیاتی چند از سوره مباركه هود پرداخت و تلاوت ایشان در آرشیو تلاوت های رادیو قرآن كه بزرگترین آرشیو قرآنی جهان اسلام است، قرار گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین «محمدی» امام جمعه كوهسار و مدیر عامل مؤسسه قرآنی مشكات استان البرز نیز در این برنامه طی سخنانی گفت: این مؤسسه چندسالی است كه در كنار بحث آموزش، مسابقات قرآنی را نیز برگزار می كند كه از جمله آنها مسابقه فرازخوانی قرآن كریم به همت اساتید قرآنی با حضور ۵۰ كشور به صورت بین المللی و جهانی برگزار شد.

 

وی در ادامه با بیان اینكه در ایام ماه مبارك رمضان چهار محفل قرآنی در تهران و دو محفل در استان البرز داریم كه با حضور قاریان مصری و ایرانی خواهد بود، عنوان كرد: محفل امروز كه با همكاری رادیو قرآن و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران شاهد آن هستیم، یكی از محافل مربوط به تهران است. انشاء الله همه ما در سایه قرآن كریم بوده و جزو عاملان، قاریان و حافظان قرآن كریم باشیم. پ

 

خش آیتم طعم عسل به كارشناسی استاد حاج عباس سلیمی، رمضانیه با هدف مرور خاطرات رمضانی و قرائت جزء نهم قرآن كریم با تلاوت استاد مهدی عباسی، استاد وحید براتی و استاد سعید پرویزی، مناجات خوانی حاج حسن عبدی، پخش قرائت قبل از اذان و اذان مغرب به افق تهران با نوای دلنشین استاد محمدحسین سبزعلی از دیگر بخش های این برنامه بود. مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامكی، تلفن گویا و صفحه مجازی شبكه با ما در میان گذارند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

 

 

 

کد خبر 1165203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha