تأمین منابع مالی لازمه تکمیل طرح های راه سازی است

زیویار، با اشاره به اینکه تکمیل راه های ارتباطی و چهار خطه های استان از مهم ترین مصوبات سفر هیئت دولت به استان بود، گفت: تأمین منابع مالی لازمه تکمیل طرح های راه سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(23فروردین)، در دیدار با خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در راستای پیگیری مطالبات مردم استان و مصوبات سفر رئیس جمهور اظهارداشت: راه های ارتباطی یکی از اصول اولیه ایجاد زیرساخت‌ها در استان است.

 

 

استاندار لرستان بیان کرد: با توجه به تصویب اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان جهت تکمیل پروژه‌های راه سازی(چهارخطه های خرم آباد به پلدختر ، خرم آباد به کوهدشت، خرم آباد به نورآباد ، بروجرد به اشترینان، الیگودرز به اصفهان و ازنا به شازند )، تحول خوبی در این بخش صورت خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های راه سازی این منطقه مستلزم تامین منابع مالی و اعتبارات مصوب است، گفت: پیگیری و تامین اعتبارات مورد نیاز تکمیل راه های ارتباطی و چهار خطه های استان در دست اقدام است.

 

زیویار به مصوبات عملیات ریل گذاری راه آهن در لرستان اشاره کرد و عنوان داشت: امید است که در دولت سیزدهم شاهد تحول در حوزه راه های استان باشیم .

کد خبر 1165206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha