توزیع غذای گرم میان نیازمندان به همت بچه مسجدی ها

مدير کانون فرهنگي هنري شهداي منطقه امام قم گفت: در ايام ماه مبارک رمضان روزانه غذاي گرم در مسجد حیدریه تهیه و بين نيازمندان محل توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، محمد حسن خدادادی با تشریح برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهدای منطقه امام در ایام ماه مبارک رمضان گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای منطقه امام برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی از جمله سی روز محفل انس با قرآن کریم را در مسجد حیدریه برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدی منطقه امام قم ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال توزیع افطاری بین خانواده های بی بضاعت محل را در دستور کار داریم که به صورت روزانه با طبخ غذای گرم در مسجد و توزیع بین نیازمندان محل برنامه ریزی شده است و همه شهروندان میتوانند با ارائه کمک های خداپسندانه در آن شرکت به عمل آورند.

 

وی یادآور شد:از مدت ها قبل با تشکیل یک گروه جهادی موفق شدیم تقریبا در تمامی مناسبت ها نسبت به تهیه و توزیع کمک های مومنانه به افراد بی بضاعت محل اقدام کنیم.

 

خدادیان برگزاری موکب در مسیر پیاده روی جمکران را از دیگر برنامه‌های شاخص کانون برشمرد و افزود: این موکب هر سه شنبه شب جهت پذیرایی و تکریم زائرین مسجد مقدس جمکران برپا می شود و ضمن توزیع غذای گرم و نوشیدنی، با برپایی غرفه کتاب و صندلی، محیط مناسبی جهت رفع خستگی زائرین مهیا کرده تا ایشان بتوانند نسبت به مطالعه اقدام کنند.

کد خبر 1165231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha