صومعه‌سرا در تزریق واکسن کرونا پیشتاز است

حیدری با اشاره به پیشتازی صومعه‌سرا در تزریق واکسن افزود: خدا را شاکریم با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زحمات کادر درمان، شهرستان به وضعیت مطلوب رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «محمد حیدری» امروز(سه‌شنبه، 23فروردین) در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: واکسیناسیون نرخ بستری و مرگ و میر را به شدت کاهش داده است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا با اشاره به پیشتازی این شهرستان در تزریق واکسن افزود: خدا را شاکریم با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زحمات کادر درمان، شهرستان به وضعیت مطلوب رسیده است.

 

وی با بیان اینکه وضعیت صومعه‌سرا از نظر رنگ بندی کرونایی زرد شده است گفت: رسانه‌ها مردم را به تزریق دز سوم واکسن کرونا ترغیب کنند.

 

حیدری به بازگشایی مدارس شهرستان همزمان با سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: لازم است در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازدید از مدارس به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه لازم است استفاده از ماسک در پیشگیری از کرونا جدی گرفته شود خاطرنشان کرد: باهرگونه عادی انگاری در برابر بیماری کرونا وضعیت خطرناک می شود.

 

کد خبر 1165250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha