آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در تحقق جهاد تبیین

مجید خوبی زاده گفت: در صورت تشکیل قرارگاه جهاد تبیین شهرستان رودبار جنوب و عضویت نماینده ای از کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این قرارگاه، ما نیز در سطح مدیریت استانی از ظرفیت کانون ها برای تحقق این مهم استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۳ فروردین ماه، «مجید خوبی زاده» در این نشست، گفت: رودبار جنوب دارای ۱۰۳ کانون فرهنگی هنری مساجد است که از این تعداد ۲۰ کانون در بخش جازموریان واقع شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: کلیه تلاش ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بر این است که کانون های مساجد منطقه در حوزه های فرهنگی و هنری به نحو مطلوبی فعالیت کنند.

 

وی ابراز کرد: با توجه به شرایط و نیاز منطقه عمده فعالیت های کانون های مساجد در زمینه فرهنگی، قرآنی، معارف و اهل بیت (ع) است.

 

خوبی زاده اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری از آنجایی که در دل مساجد قرار دارند ظرفیتی برای اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان و جهاد تبیین هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: در بحث گسترش فعالیت های قرآنی شهرستان رودبار جنوب در سال های گذشته سعی کردیم با کمک خیرین قرآن مورد نیاز مساجد مناطق محروم را تامین کنیم و این اقدام همچنان ادامه دارد.

وی کانون های مساجد را دارای ۲ بال فرهنگ و هنر دانست و بیان کرد: از آنجایی که کانون های مساجد مکانی برای حضور نوجوانان و جوانان هستند بنابراین می توانند در تبیین حقایق و دستاوردهای نظام و انقلاب برای این قشر از جامعه تاثیرگذار باشند.

 

خوبی زاده در خاتمه تصریح کرد: در صورت تشکیل قرارگاه جهاد تبیین شهرستان رودبار جنوب و عضویت نماینده ای از کانون های فرهنگی و هنری در این قرارگاه، ما نیز در سطح مدیریت استانی از ظرفیت کانون ها برای تحقق این مهم استفاده می کنیم.

کد خبر 1165270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha