رقم تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی به ۴۰ میلیارد ریال رسید

مدیر بهزیستی فاروج گفت: به عدد تخصیصی تسهیلات اشتغالزایی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر اضافه شد تا این تسهیلات به ۴۰ میلیارد ریال برسد.

«مهدی رحمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج  گفت: رقم ابتدایی تسهیلات اشتغالزایی 38 میلیارد و 500 میلیون ریال بود که با افزوده شدن یک میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر به 40 میلیارد ریال رسید.

 

مدیر بهزیستی فاروج با اشاره به اینکه از این رقم 31 میلیارد ریال آن جذب شده، افزود: 9 میلیارد ریال از این تسهیلات از سازمان بهزیستی به بانک عامل هنوز اختصاص نیافته اما پرونده متقاضیان این تسهیلات تکمیل و آماده است.

 

رحمانی  گفت: 31 میلیارد ریال برای 32 پرونده اشتغالزایی مددجویان در حوزه دامداری، خیاطی، راه اندازی آژانس درون شهری و... جذب شده است.

 

وی با بیان اینکه از تسهیلات پرداخت شده، دو فقره مربوط به حوزه کارفرمایی بوده که مشمول افرادی می شود که مددجویان بهزیستی را به کار بگیرند، گفت: سقف تسهیلات برای خود اشتغالی، یک میلیارد ریال و برای کارفرمایی به ازای به‌کارگیری هر مددجو یک میلیارد ریال به انضمام هفت سال، پرداخت هزینه بیمه این نیروی کار است.

 

رحمانی یادآورشد: تامین ضمانت ها مهمترین چالش مددجویان در حوزه دریافت تسهیلات است که مدارای بیشتر بانک های عامل را می طلبد.

 

کد خبر 1165289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha