برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم در امامزاده آقامیر(ع) دهدشت

به مناسبت ماه مبارک رمضان جلسه تفسیر قرآن کریم به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه و مرکز افق امامزاده اقامیر علیه السلام دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت ماه مبارک رمضان جلسه تفسیر قرآن کریم به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه، مرکز افق امامزاده اقامیر علیه السلام و با حضور ائمه جماعات مساجد شهر دهدشت، فعالان فرهنگی مساجد و جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و سفره افطار در شبستان امامزاده آقامیر علیه السلام برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین «علی وحدانی فر»، امام جمعه دهدشت در این جلسه تفسیر به بیان مطالب ارزشمندی در زمینه راه های افزایش برکات در میان بشر از منظر قرآن کریم پرداخت و گفت: تقوای الهی بهترین راه افزایش برکات مختلف مادی و معنوی بین آحاد بشر است و گناهان باعث نزول نقمات و بلاها می شوند .
 

 

عبدالمحمد نمازی هم در این زمینه، گفت این جلسات قرآنی در ماه ضیافت الهی در این امامزاده و دیگر بقاع متبرکه و تعدادی از مساجد شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.
 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه افزود: در ماه بهار قرآن کریم با برنامه های ترویجی باید انس با قرآن کریم را در بین اقشار مختلف جامعه افزایش دهیم .

 

 

 

 

 

 

 


 

 

وی از برگزاری جلسات قرآنی همه روزه در آستان مقدس امامزاده گان شاخص شهرستان خبر داد و گفت: مراسم احیاء لیالی قدر در بقاع متبرکه شهرستان برگزار خواهد شد.
 

 

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه تعدادی از جوانان فعال فرهنگی و مسئولان به بیان راهکارهای جوان گرایی و حضور پرشور جوانان در مساجد پرداختند.

کد خبر 1165312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha