ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ۳۶ مدرسه در سال ۱۴۰۱ می‌سازد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در عرصه محرومیت زدایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت خواه» امروز (۲۳ فروردین ماه) در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش های این ستاد در محرومیت زدایی از نقاط مختلف استان در عرصه های مختلف، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در عرصه محرومیت زدایی گره گشایی از مشکلات مردم بوده و فعالیت‌های خوبی در سطح استان داشته که قابل تقدیر است.
 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات آموزش و پرورش در عرصه های فضا و تجهیزات اشاره کرد و افزود: انتظار می رود با توجه به اهمیت آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بعد ساخت فضاهای آموزشی و کمک تجهیزاتی و بهداشتی به مدارس آموزش و پرورش را یاری نماید.
 

عزت خواه توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را یادآور شد و گفت: مدیریت جوان و انقلابی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد مصداق بارز عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است که با تدبیر و درایت خوب مدیریتی این ستاد، شاهد اقدامات خوبی در عرصه محرومیت زدایی هستیم.



 

مدیر اجرایی ستاد فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد  نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش، گفت: آموزش مبنای حکمرانی هر کشوری است و ما بر اساس رسالتی که داریم بخش آموزش و پرورش را ویژه حمایت خواهیم کرد.

 

شایان نادری از ساخت ۸۶ آموزشگاه با ۲۷۷ کلاس درس با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد و گفت: این پروژه ها برخی از آنها تحویل شده و برخی دیگر بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 

 

وی حجم سرمایه گذاری این پروژه ها را بالای ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: در سال جدید ۳۶ مدرسه با اعتبار ۹ میلیارد تومان با مشارکت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای برچیده شدن مدارس کانکسی احداث خواهد شد.

 

نادری از کمک های بهداشتی و معیشتی به دانش آموزان بی بضاعت خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری با برگزاری رزمایش «مشق احسان» به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کیف و لوازم تحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا شد.

 

مدیر اجرایی ستاد فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه شهرستان بویراحمد با جمعیت بالای دانش آموزی نیازمند توسعه فضای آموزشی است، گفت: در کنار مجموعه آموزش و پرورش برای ارتقاء سرانه آموزشی خواهیم بود.

 


 


 
 
 
کد خبر 1165328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha