خدمتگزاری به خانواده های  ایثارگران   یک توفیق الهی است

پارسیان نژاد گفت: صبر و استقامت خانواده های معزز ایثارگر ستودنی و خدمتگزاری به آنان یک توفیق الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه شنبه (۲۳ فروردین ماه) به همراه معاونین تعاون، بهداشت و درمان و رئیس بنیاد شهرستان بویراحمد در راستای اجرای طرح رمضان به دیدار جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان بویراحمد رفت و از این اسوه های صبر و استقامت تجلیل کرد.

 

رضا پارسیان نژاد در حاشیه این دیدارها، گفت: صبر و استقامت خانواده های معزز ایثارگران ستودنی و خدمتگزاری به آنان یک توفیق الهی است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خدمت کردن به جامعه ایثارگری بسیار پرارزش است و ما به‌ عنوان خادم خانواده‌ های شاهد و ایثارگر همه‌ تلاش خود را می‌کنیم ضمن خدمت خالصانه و صادقانه، برطرف‌کننده مشکلات این قشر معظم جامعه باشیم.

 

وی بر انجام مجاهدت و اقدامات جهادی در مسیر خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: جهادی فکر کردن و جهادی حرکت کردن و اعتقادی که در سال های دفاع مقدس وجود داشت و امروز قوی‌تر از قبل وجود دارد کار را پیش می برد، ولی باید توجه داشت جهادی کار کردن مکمل ایمان و راهگشا است. 

 


 

 

 

 
 
کد خبر 1165364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha