مهارت افزایی زوج های جوان مانع از طلاق می شود/نقش بی تاثیر مهریه در زندگی

شفیع زاده گفت: مهارت افزایی زوج های جوان و مشاوره های ازدواج مانع از طلاق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد شفیع زاده« در ویژه برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان به موضوع بدهی مهریه و زندانی شدن افراد اشاره کرد و اظهارداشت: ناتوانی

در پرداخت مهریه سبب گرفتاری این دسته از افراد در محاکم شده است.

 

معاون رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان افزود: ضعف در شناخت همسر  و ویژگی های آنان باعث شده که در حین زندگی اختلافات آنان افزایش و منجر به طلاق شود.

 

وی با اشاره به ضرورت کسب شناخت و مهارت حل مسئله در بین زن و مرد تصریح کرد: مهارت افزایی زوج های جوان و مشاوره های ازدواج در کاهش طلاق موثر بوده که باید به این نیاز و راهکار مورد توجه قرار گیرد.

 

شفیع زاده مداخلات بی مورد برخی از خانواده ها در اختلافات زندگی مشترک فرزندان خود را سبب طلاق دانست و اذعان داشت: نباید کوچکترین اختلاف به اولیا طرفین برسد چرا که در برخی موارد با وجود رفع مشکل اما دیگر خانواده ها اجازه تداوم زندگی را نداده اند.

 

وی به حفظ جایگاه فرزندان در کانون گرم خانواده اشاره کرد و گفت: نباید بچه ها سپر بلا و یا وسیله شرطی زندگی در دعواهای خانوادگی بشوند که اینگونه زندگی آینده آنان تحت تاثیر قرار می گیرد.

 

نقش بی تاثیر مهریه در زندگی

 

معاون رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان به زندگی سالم و با شناخت اشاره کرد و اظهارداشت: مهریه سنگین نقشی در زندگی مشترک خوب ندارد.

وی ادامه داد: مهریه و تعداد سکه ها تضمین کننده زندگی خوب برای دختر و پسر نیست بلکه باید شناخت و مهارت های زندگی تقویت شود.

کد خبر 1165420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha