اخلاص و تقوا ضرورت زندگی فردی و کاری نیروهای مسلح است/جایگاه ارتش در بین مردم

حجت الاسلام حسینی گفت: اخلاص و تقوا ضرورت و پیش نیاز زندگی فردی‏ خانوادگی، اجتماعی و کاری نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «مصطفی حسینی« در نشست با پرسنل گروه پدافند هوایی شهید مجید عسگری نایین اظهارداشت: نیروهای مسلح باید در آرایش معنوی به سفارش رهبر معظم انقلاب و ضرورت کاری، پیش نیازهایی را در وجود خود تقویت کنند.

 

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی نایین افزود: اخلاص و تقوا ضرورت و پیش نیاز زندگی فردی‏ خانوادگی، اجتماعی و کاری نیروهای مسلح است تا با چنین روحیه ای در خدمت به مردم و حفظ امنیت کشور موفق باشند.

وی ادامه داد: روحیه خدا ترسی و اخلاص در عمل در انجام فعالیت های فردی، زندگی خانوادگی و در ارائه خدمت به مردم موجب پیروزی و دستاوردهای زیادی خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حفظ اقتدار و شجاعت در انجام ماموریت ها اذعان داشت: تواضع و دوری از غرور در این خصوص اهمیت زیادی دارد.

 

وی یادآورشد: وفادار به نظام، اسلام و وظیفه محوله جز مهمترین ضرورت های کار نیروهای مسلح در رده های مختلف است.

 

حجت الاسلام حسینی جهاد را نیز در همه امور مورد تاکید کرد و گفت: تلاش مضاعف و همت بلند در انجام ماموریت ها و توسعه تجهیزات نظامی و کسب آمادگی برای یگان های نظامی مهم بوده و چنین وضعی نیز در بین همه دستگاه

های امنیتی وجود دارد.

 

جایگاه ارتش در بین مردم

وی به روز ارتش و رشادت های سپهبد صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیعت تاریخی خود با بینان گذار انقلاب اسلامی همسو با دغدغه های مردم در این دوره 40 ساله فعالیت کرده و جایگاه خوبی در بین مردم دارد.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی نایین اضافه کرد: این نیروی نظامی با تقویت ظرفیت های خود و تلاش و همت در راستای اهداف نظام از مرزهای کشور همواره پشتیبانی کرده و صداقت و اخلاص در وجود نیروهای ارتش نهفته است.

 

 

کد خبر 1165433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha