مطالبه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد طی سفر رئیس جمهوری به البرز

شریعتی با اشاره به اهمیت مطالبه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد طی سفر رئیس جمهوری به البرز گفت: هم اندیشی و هم افزایی در خصوص ارتقاء روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از اهداف اصلی این دیدار بود.

« علی شریعتی» در خصوص دیدار با نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سفر یک روزه رئیس جمهوری به البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هم اندیشی و هم افزایی در خصوص ارتقاء روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از اهداف اصلی این دیدار بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آقایی افزود: اختصاص کارت هنر ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز همچنین نسبت به تخصیص بودجه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اختصاص داشت.  

 

به گفته وی، کانون شهید آقایی در منطقه اسلام آباد از جمله نخستین کانون های فرهنگی هنری مساجد تأسیس شده در استان البرز است که در قالب فعالیت های مسجدی عملکرد داشته است و به خوبی از مشکلات، دغدغه ها و نیازها و مطالبات کانون های مساجد مطلع است.

 

شریعتی عنوان کرد: ایجاد ساز و کار مناسبت به منظور تعالی و پیشرفت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب تخصیص منابع مالی از دیگر محورهای این دیدار صمیمانه بود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آقایی خاطرنشان کرد: پیشنهاد نهایی در خصوص راه اندازی یک اردوگاه در یکی از مناطق خوش آب و هوای کشور با هدف بهره مندی از این امکان بود.

کد خبر 1165438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha