دانش بنیان شدن مدیریت منابع آب سبب بهره وری بیشتر می شود

حسینی گفت: دانش بنیان شدن مدیریت منابع آب سبب بهره وری و اشتغال بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، «سیدمحسن حسینی» در جلسه هم اندیشی همکاران شرکت آب منطقه ای گلستان به مناسبت سال جدید اظهار کرد: اعتبارات عمرانی شرکت آب منطقه ای در بخش های آبرسانی به برخی شهرها، سدسازی ها و احداث شبکه های آبیاری و زهکشی در سال ۱۴۰۰ و بویژه پس از سفر پربرکت ریاست جمهوری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان شده است که نشان از پیگیری های مستمر شرکت و توجه و همیاری همه مسئولان مرتبط استانی و ملی دارد که باید تلاش های همکاران نیز در سال جاری چند برابر بشود تا این طرح ها به نتیجه برسد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: تلاش همکاران در دو سال گذشته در بخش های مختلف موجب شد جایگاه شرکت ارتقا یافته و مسائل و اولویت های مورد پیگیری شرکت آب منطقه ای به بخش مهمی از اولویت های استان تبدیل شود.

 

وی ادامه داد: اتمام بدنه و آبگیری سد نرماب، آغاز عملیات اجرایی سه طرح بزرگ؛ سد میرداماد(شصت کلاته)، زهکشی اراضی ۷۸ هزار هکتاری استان و فاز دوم شبکه قره سو- زرینگل از جمله طرح ها و برنامه های مهم این شرکت در سال جاری است که با اعتبارات تخصیص یافته امید است تسریع شود.

 

حسینی با بیان اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»  نامگذاری شده است، گفت: دانش بنیان شدن مدیریت منابع آب کمک می کند تا بهر وری بیشتری در این خصوص داشته باشیم و اشتغال بیشتری نیز ایجاد شود.

 

وی تصریح کرد: مدیریت بهره ورانه منابع آب با توجه به خشکسالی و اقناع مردم در بخش های مختلف، توجه به حقوق مردم و تکریم آنان، آزادسازی تجاوزات به حریم و بستر رودخانه ها، اجرای بخش‌های مختلف طرح تعادل بخشی، اجرای طرح های گردشگری سدها، اتمام مطالعات نیروگاه های برقابی کوچک مقیاس ، آغاز مطالعات نیروگاه‌های خورشیدی شناور در مخازن سدها،  تسریع در اتمام طرح های نیمه کاره و اساسی استان مانند نرماب و طرح های آبرسانی، هم راستا کردن مردم و مخاطبان با اهداف شرکت و تسریع در کار ارباب رجوع را از جمله اولویت های اصلی کاری شرکت آب منطقه ای در سال جاری عنوان کرد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان بیان کرد: همدل و هم صف شدن، نظم در کارها، شناخت درست از امور، برنامه ریزی و سازماندهی و در نهایت پیگیری مسائل تا حصول نتیجه می بایست در دستور کار همیشگی همکاران شرکت باشد.

 

 

کد خبر 1165440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha